Модуль 1 Рефлексія
- Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме я дізналась, що:
- 1.Проекти можуть допомогти учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття.
- 2. Я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу.
Цей модуль допоміг мені
проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а
саме-те,що метод проектів надає широкі можливості для навчання кожного учня. Я
зрозуміла, що проектна діяльність дає мені змогу долучити до вирішення
проблемних ситуацій, які виникають у процесі навчання та реальному житті, до
виконання дослідницької роботи. Для мене важливо,що учні, будучи в 4люченими до
проектної діяльності,вчаться ефективно працювати у малих групах:це сприяє формуванню
у них комунікативної та соціальної компетентностей.
Модуль 3 Рефлексія
Під час опрацювання вправ модуля 3 я зробила висновок,що важливу роль в
успішному виконанні дослідницького проекту відіграють основні запитання
(ключові, тематичні,змістові). Вони сприяють розвитку мислення і спонукають
учнів до дії, заохочують школярів використовувати навички мислення високого
рівня,допомагають структурувати фактичні дані,тому вчитель повинен приділити
велику увагу розробці ефективних основних запитань.
Модуль 4 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання
проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
· як розробити графік
оцінювання;
· уточнити основні
питання, аби вони відповідали навичкам 21 ст.;
· як використовувати
різні стратегії оцінювання;
· як оцінювати важливі
цілі проекту;
· як відслідковувати прогрес учнів.
Модуль 5 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- всю знайдену інформацію в Інтернеті слід перевіряти (виключення: наукові статті та від скановані підручники);
- пошук ресурсів в Інтернеті не завжди може бути корисним для учнів із розсіяною увагою, вони швидко можуть відволіктись від пошуку інформації на різні баннери з анонсами Інтернет-ігор, подій, заходів.
- будь-який вид діяльності дітей в Інтернеті (ігри, спілкування, пошук інформації та ін.) повинні контролювати дорослі (батьки, вчителі).
Модуль 6 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може
внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні
моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання
голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн
світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного
редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні
діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Модуль 7 Рефлексія
Завдяки модулю 7 я дізналася, як можна ефективно використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу
навчання учнів:
• презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
• публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
• вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
• блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
• презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
• публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
• вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
• блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар