вівторок, 21 серпня 2012 р.

Повість М.В.Гоголя "Тарас Бульба"

Модуль 1   Рефлексія
 
  • Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме я дізналась, що:
  • 1.Проекти можуть допомогти учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття.
  • 2. Я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу.
 Модуль 2   Рефлексія
 
         Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме-те,що метод проектів надає широкі можливості для навчання кожного учня. Я зрозуміла, що проектна діяльність дає мені змогу долучити до вирішення проблемних ситуацій, які виникають у процесі навчання та реальному житті, до виконання дослідницької роботи. Для мене важливо,що учні, будучи в 4люченими до проектної діяльності,вчаться ефективно працювати у малих групах:це сприяє формуванню у них комунікативної та соціальної компетентностей.


Модуль 3   Рефлексія

    Під час опрацювання вправ модуля 3 я зробила висновок,що важливу роль в успішному виконанні дослідницького проекту відіграють основні запитання (ключові, тематичні,змістові). Вони сприяють розвитку мислення і спонукають учнів до дії, заохочують школярів використовувати навички мислення високого рівня,допомагають структурувати фактичні дані,тому вчитель повинен приділити велику увагу розробці ефективних основних запитань.

Модуль 4   Рефлексія
 
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
· як розробити графік оцінювання;
· уточнити основні питання, аби вони відповідали навичкам 21 ст.;
· як використовувати різні стратегії оцінювання;
· як оцінювати важливі цілі проекту;
· як відслідковувати прогрес учнів.


Модуль 5  Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • всю знайдену інформацію в Інтернеті слід перевіряти (виключення: наукові статті та від скановані підручники); 
  • пошук ресурсів в Інтернеті не завжди може бути корисним для учнів із розсіяною увагою, вони швидко можуть відволіктись від пошуку інформації на різні баннери з анонсами Інтернет-ігор, подій, заходів.
  • будь-який вид діяльності дітей в Інтернеті (ігри, спілкування, пошук інформації та ін.) повинні контролювати дорослі (батьки, вчителі). 

Модуль 6  Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.  Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн. 

Модуль 7  Рефлексія

Завдяки модулю 7 я дізналася, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів:
• презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
• публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
• вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
• блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар